
Víceskladový přístup
Logistika a řízení dodavatelského řetězce mohou generovat značné úspory provozních nákladů se zvýšenou závislostí na sdíleném obsluhování požadavků zákazníků více sklady. Tradiční logistické plánování však vykazuje omezení při modelování a implementaci sdíleného doručování komodit z více skladů (Ray a kol., 2014). Podniky se v rámci konkurenceschopnosti a efektivity distribučních operací snaží minimalizovat přepravní náklady. Často dochází k tvorbě dalších skladů, propojování továren či využívání distribučních center (Lim a kol., 2021).
Zajímavost
Tento problém řeší scénáře, kdy je distribuce zboží prováděna z více skladů, což zvyšuje komplexnost plánování tras.
Praktické využití
Tento model je užitečný pro firmy s více sklady, které mají distribuci zboží nebo materiálů na rozsáhlé geografické oblasti, např. maloobchodní řetězce.

Tento problém se zaměřuje na distribuci z více skladů, což vyžaduje pokročilé plánování tras. Je klíčový pro firmy s rozsáhlou skladovou sítí, které pokrývají velké geografické oblasti.
Zdroje:
[1] Ray, S., Soeanu, A., Berger, J., & Debbabi, M. (2014). The multi-depot split-delivery vehicle routing problem: Model and solution algorithm. Knowledge-Based Systems, 71.
[2] Lim, H., Lee, G. M., & Singgih, I. K. (2021). Multi-Depot Split-Delivery Vehicle Routing Problem. IEEE Access, 9.